فرش یک کف پوش پارچه ای است
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

فرش یک کف پوش پارچه ای است که به طور معمول شامل یک موکت لایه فوقانی شمع است که به پشتی متصل شده است. این شمع به طور سنتی از پشم ساخته می شد ، اما از قرن بیستم ، الیاف مصنوعی مانند پلی پروپیلن ، نایلون یا پلی استر اغلب استفاده می شود ، زیرا این الیاف از پشم ارزان ترند. این شمع معمولاً از دسته های پیچ خورده تشکیل شده است که به طور معمول تحت عملیات حرارتی قرار می گیرند تا ساختار خود را حفظ کنند. اصطلاح فرش غالباً در زمینه ای مشابه اصطلاح فرش به کار می رود ، اما معمولاً فرش ها کوچکتر از یک اتاق و به زمین متصل نیستند.

 

از فرش ها برای اهداف مختلفی استفاده می شود ، از جمله عایق بندی پای فرد از قیمت موکت کاشی سرد یا کف بتونی ، ایجاد فضای راحت تر برای اتاق برای نشستن روی زمین (به عنوان مثال ، هنگام بازی با کودکان یا فرش نماز) ، کاهش صدا از راه رفتن (به ویژه در ساختمانهای آپارتمانی) ، و افزودن دکوراسیون یا رنگ به یک اتاق. فرش ها را می توان با استفاده از الیاف رنگ شده با هر رنگی ساخت. فرش ها می توانند انواع مختلفی از الگوها و نقوش را داشته باشند که برای تزئین سطح استفاده می شوند.خرید موکت از فرش ها در مراکز صنعتی و تجاری مانند فروشگاه های خرده فروشی و هتل ها و در خانه های شخصی استفاده می شود. امروزه طیف گسترده ای از فرشها و قالیچه ها در بسیاری از سطح قیمت و کیفیت در دسترس است ، از فرشهای ارزان قیمت مصنوعی که در کارخانه ها به تولید انبوه رسیده و در ساختمانهای تجاری استفاده می شود تا فرشهای گران قیمت پشمی گره خورده که در خانه های خصوصی خانواده های ثروتمند.

https://gamantj.com/moquette-type/

 

loxblog.com

 




:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir